22 Nisan 2016 Cuma

Yaşasın Zill-li' ler !

Bugün Zill-li' nin 9- 10  yaşlarında misafirleri vardı. Elif, Mert, Dilay, Eda. Anneleri birlikte okul çıkışı bana uğradılar. Bıcır bıcırlar. Ben de onlara eşlik ettim. Yardım etmek istediler, görev paylaşımı yaptım. Bardak kurulamak, peçete katlamak,müşteriyi karşılamak, çay servisi yapmak için birbirlerine girdiler. Bu arada Kapıdaki zili çalıyorlar. Sanki okul bahçesindeyiz ve ben okulun kantincisiyim. Durum bu yani...

Bir ara Elif '' senin adın ne? '' dedi.
'' Hatice, sadece Hatice demeniz yeterli, abla, teyze yok'' dedim.
5 dk sonra Zill-li ' nin bahçesinden gelen sesler;

'' Zill-li abla, amca koyu bir çay istiyor''
'' Zill-li teyzeee! bu masaya ben bakiiim ne oluuur?'
'' Zill-li ablaa!

Anneleri şokta, müşteriler gülme krizinde ve ben yerlerde...

Zill-li' ye gelen küçük Zill-li' ler, Zill-li ablalarını güldürdüler.

Yaşasın Zill-li ' ler!









1 yorum: