9 Aralık 2015 Çarşamba

Hey! Taxi...


-Dikkatiniz dağıl mıyor mu tv izlerken?
-Yok izlemiyorum, gülmek için dinliyorum.
-Hangi kanal bu?
-Seda Sayan. Bak şu Çiğdem var ya ( eliyle gösteriyor-izlemiyor yani) bunlar tribünde oturuyor. Her talip gelmesine 100 TL haneye yazılıyor. Anlıyor musun?
-Hadi ya!
-Tabi abla, bide bunlar var ya affedersin abla, başka amaçla da bu programları kullanıyorlar. Bak! şimdi kadın gelmiş, dul, bekar( dulları ayrıca belirtti.Onlar bekar sayılmıyor demek ki ) yada adam çocuklu, boşanmış fark
-Hay Allah! O kadar mı?
- Tabi abla ben tanıyom bazılarını.
-İzleme öyleyse kötü şeyleri.
-Yok ben izlemiyorum, gülmek için sadece.
etmez deyip 3-5 gün çıkıyorlar sonra anlaşamadık diye ayrılıyorlar. Sonra başkasına.
Ey Allah' cım mis gibi bindiğim taksiden sigara kokarak indiğime mi, Ağlanacak haldeki hallerimize gülen, ağlanılacak haldeki insanımıza mı güleyim-ağlayayım?
Ama yine de benim hala umudum var demek istiyorum. Eğitim şart mı? Evet ancak  koca koca adamlara-kadınlara eğitim de bir yere kadar. Bunun başka bir çözümü olmalı, olmalı, olmalı....

1 yorum:

  1. http://sapsikanne.blogspot.com.tr/2015/12/zillli-lezzetler-tad-damakta-ad-aklda.html
    okudunuz mu :)

    YanıtlaSil