4 Aralık 2015 Cuma

Cep ...

Cep ajanda, cep harçlığı, cep feneri, cep aynası, cep tarağı, cep radyosu ...
Ne kadar büyük cebimiz varmış; herkes her bir şeyi cebe indirdi. Tabi ki hayatımızın anlamı, yokluğunda eksik, çıplak  kaldığımız, arkasında bambaşka bir kimliğe büründügümüz cep telefonunu unutmamak gerekir.

Genelde 9,9 Tl fiyatıyla kitapçılarda rastladığımız ve ekonomik olsun ki daha çok okunabilsin- en azından ben öyle düşünüyorum- mantığıyla basımı yapılmış  küçük el kitaplarını görürüz.

Bugün D&R a uğradığımda mini mini kitaplar gözüme çarptı. ''Yok artık!'' dedim. Fiyatına baktım 19 TL. Neden? Çünkü Hollanda'da basılmış. Neden? Çünkü Türkiye de bu basımı yapamamışlar. Kim? Can yayınları. Arkadaşım, hem küçük, hem pahalı, üstelik ne sağdan sola ne de soldan sağa okunuyor, sayfaları aşağıdan yukarıya çeviriyorsun diyorum. Kalıyorum.


 
Hani '' küçül de cebime gir'' derler ya tam öyle işte... Olmuş size mini minnacık  cep kitabı. Tam metin diye de not düşmüşler. Çevir çevir oku!

Fark yaratmak isteyenler için sanırım. Cebinize, en önemlisi gözünüze güveniyorsanız!







1 yorum: